Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Янкив М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Янкив М.  
Агромаркетинг как фактор рыночной трансформации АПК Украины / М. Янкив // Экономика Украины. - 2000. - № 4. - С. 55-58. - рус.

Охарактеризовано значення агромаркетингу для інтеграції сільськогосподарських виробників, забезпечення продажу продукції, посилення конкурентних позицій України на товарних ринках. Висвітлено роль ринкової інфраструктури у функціонуванні каналів реалізації. Здійснюючи концепцію маркетингу, держава може проводити політику захисту національного виробника.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)320-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського